Afsluiten abonnement
Als u als ZZP'er bent ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Bij aanmelding vragen wij naar uw KvK-nummer.
Als u bent ingeschreven bij de Kamer van Koophandel én uw jaaromzet kleiner is dan 6 miljoen euro. Bij aanmelding vragen wij naar uw KvK-nummer.
Welke voorwaarden zijn van toepassing?
Bekijk hier de voorwaarden. Bij aanmelding vragen wij u akkoord te gaan met de voorwaarden.
Krijg ik korting van mijn brancheorganisatie?
Er zijn enkele brancheorganisaties die korting geven. Kijk hier of uw brancheorganisatie er bij staat.
Heeft niet iedere medewerker een individueel zakelijk e-mailadres, maar heeft uw organisatie wel een info@<naamzorgorganisatie.nl? Dan kan er een account aangemaakt worden met dit e-mailadres. De medewerkers delen dan hetzelfde account. Wij adviseren u in dat geval een vaste medewerker verantwoordelijk te maken voor het wachtwoordbeheer.
Het is mogelijk om vanuit België en Aruba, Curaçao, Sint Maarten en Bonaire een abonnement af te sluiten. De protocollen zijn wel geschreven in het Nederlands en gericht op de Nederlandse wet- en regelgeving rondom de zorgverlening.
Kan ik mijn abonnement tussentijds opzeggen?
U sluit een abonnement af voor een jaar. U kunt het abonnement niet tussentijds opzeggen.
Hoe verleng ik mijn abonnement?
Een maand voordat het abonnement afloopt, sturen wij een verlengingsmail. U kunt via een link in deze mail direct een nieuw jaarabonnement afsluiten. Bent u lid van een brancheorganisaties die korting geeft, vraag dan voor het bestellen een nieuwe waardebon of kortingscode bij uw brancheorganisatie.
Kosten abonnement
Hoeveel kost een abonnement?- ZZP: € 30,00
- Zeer Kleine zorgorganisatie: jaaromzet minder dan € 700.000,-: € 150,-
- Kleine Zorgorganisatie A: jaaromzet tussen € 700.000,- en 1 miljoen euro: € 500,00
- Kleine Zorgorganisatie B: jaaromzet tussen 1 en 6 miljoen euro: € 1.000,-
Als u een abonnement afsluit, doorloopt u een betaalprocedure.
Klanten uit Nederland kunnen met iDeal betalen.
Klanten uit België kunnen betalen met Bancontact.
Klanten uit Aruba, Curaçao, Sint Maarten en Bonaire kunnen met Paypal betalen.
Hoe krijg ik toegang tot Mijn Vilans Protocollen?
Ga naar Mijn Vilans Protocollen via www.vilansprotocollen.nl
- ZZP'er:
Je account om toegang te krijgen tot de protocollen is aangemaakt tijdens de bestelling. - Zeer Kleine organisatie, of Kleine organisatie A/B:
Bij de eerste keer inloggen moet iedere medewerker zich eenmalig registreren met een zakelijk e-mailadres, bijvoorbeeld: xxxx@<naamzorgorganisatie.nl>.Hoe dat gaat lees je in deze handleiding of bekijk dit instructiefilmpje.
Heeft niet iedere medewerker een eigen zakelijk e-mailadres dan kan een gedeeld account aangemaakt worden bijvoorbeeld met info@<naamorganisatie.nl>. Wij adviseren in dat geval om een vaste medewerker verantwoordelijk te maken voor het wachtwoordbeheer. - Tegel aanmaken op tablet of telefoon
Het is mogelijk om een tegel aan te maken op je tablet of telefoon. Hoe dat gaat je je in deze handleiding.
Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
U kunt hier uw wachtwoord wijzigen.
Hoe werken de Vilans Protocollen?
Lees daarvoor de informatie Hoe werken de Vilans Protocollen?
Staat uw vraag er niet bij?
Voor overige vragen kunt u contact opnemen met het Vilans Protocollen team.
- Telefoon: 030 789 2350
- Email: protocollen@vilans.nl
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 9.00 – 16.30 uur